درسا جوندرسا جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

درسا یعنی یه دنیا

یه دختر دارم4

1392/12/5 17:49
نویسنده : مامان فاطمه
826 بازدید
اشتراک گذاری

یه دختر دارم، 14 روزه رفته تو 18 ماه

یه دختر دارم، بن بن بن خریدیم میگه اپ بابا ماما دس پا دپایی نان نمیتونه بگه مو چش گوش تاب

یه دختر دارم ،عکس کفش میبینه میگه دپایی بعدش اصرار پشت اصرار که پام کن

یه دختر دارم، عکس تاب می بینه میگه تاتا بعدشم عقبی عقبی میره که روش بشینه

یه دختر دارم، اشغال پیدا کنه میره میندازه تو سینک ظرفشویی

یه دختر دارم ،پوشکشو گرفتم دور از چش مامانی میره کنج دیوار خرابکاری می کنه بعدشم میاد میگه اوف

یه دختر دارم ،میگم درسایی جیش داره بگو دستشویی دسای کوچیکشو سمت دستشویی نشون میده بعد سرشو کج میکنه میگه دشوییییی

یه دختر دارم، کلی لباس عید خریده

یه دختر دارم میریم ،پیش نفس یک دعوای رو عروسکاشون هست نفسم 10 ماهشه ماشاله یه ناقلایی هی این میشکه هی اون دیگه کار به جیغ زدن درسا مات مبهوت شدن نفس سر اخ گریه یعنی خنده بازاری برا خودشش

یه دختر دارم ،با مادر جون پدرجونی تلفنی حرف نمیزنه دلشونم براش پر میکشه

یه دختر دارم،2تا دندونای بالا یه دونه پایینم در اومده عزیزه دلم دوفونت برم مانی با خنده های جیگرت

یه دختر دارم یه لنگه شلوارشو خودش پاش میکنه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

پرنیان سادات
5 اسفند 92 17:32
سلام خوبید برای کوچولوتون آلبوم خاطرات کودکان و نوزادان تهیه کردید
5 اسفند 92 18:48
فروش آلبوم خاطرات کودکان و نوزادان جامع ترین آلبوم خاطرات کودکان و نوزادان با آلبوم خاطرات کودکان می توانیدخاطرات کودک دلبند خود را لحظه به لحظه ثبت نمایید از مشخصه های این آلبوم میتوان به شجره نامه پدر و مادر-محل عکس سونوگرافی-جشن سیسمونی و هدایا-محل قرار دادن گواهی ولادت نوزاد-جشن نام گذاری-جدول قیمت ها در زمان تولد کودک--جدول واکسیناسیون کودک-تاریخچه درآمدن دندانها- آلبوم عکس و .... که تا 12 سالگی ادامه دارد اشاره کرد . تعداد صفحات 72صفحه البوم خاطرات+7صفحه آلبوم عکس با طراحی کاملا جدید تنظیم شده است ابعاد البوم 30*23 سانتی متر فروش به صورت کلی و جزعی با ارسال رایگان به تمام نقاط کشور تلفن سفارشات 09376636021 لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.albomekhaterat.blogfa.com مراجعه بفرمایید
مامان ارغوان
6 اسفند 92 8:41
الی
14 اسفند 92 18:17
ماشالا به این دختر ناز و ماشالا به این دختر باهوش مامانی اینا رو مینویسی اسپند یادت نره
مامان فاطمه
پاسخ
سلم عزیزم مرسی بابت لطفت خانمییییییییییییییی
مهسا مامان صدرا جونی
16 فروردین 93 11:08
یه دختر داری که هزااااار ماشالله خیلی ناز و خواستنیه. لینک کردم عزیزم. بوووووووووووووووووس