درسا جوندرسا جون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

درسا یعنی یه دنیا

نظرات (4)

نی نی شیطون
7 اسفند 92 17:01
دلم برای کودکیم تنگ شده.... برای روزهایی که باور ساده ای داشتم همه آدم ها را دوست داشتم... مرگ مادر "کوزت" را باور می کردم و از زن "تناردیه" کینه به دل می گرفتم مادرم که می رفت به این فکر بودم که مثل مادر "هاچ" گم نشود... دلم می خواست "ممُل" را پیدا کنم از نجاری ها که می گذشتم گوشه چشمی به دنبال "وروجک" می گشتم تمام حسرتم از دنیا نوشتن با خودکار بود دلم برای خدا تنگ شده ... خدایی که شبها بوسه بارانش می کردم... دلم برای کودکیم تنگ شده ...
مامی آتریسا جون
8 اسفند 92 20:22
درسا جون چه عکس خوشگلی قالب وبت هم خوشگله عزیزم
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون گلم
آتریسا جون
10 اسفند 92 12:26
درسا جون به جشن دندونیم سر زدی
مامان فاطمه
پاسخ
سلام عزیزم نمیشه خواهر انقد رمز گذاشتی
مامان ارغوان
18 اسفند 92 9:32
عزیزمممممم