درسا جوندرسا جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

درسا یعنی یه دنیا

پدرم

1392/11/12 10:06
نویسنده : مامان فاطمه
368 بازدید
اشتراک گذاری
 .

من نبودم و تو بودی ،
بود شدم و تو تمام بودنت را به پایم ریختی ،
حالا سالهاست که با بودنت زندگی می کنم ،
هر روز، هر لحظه، هر آن و دم به دم هستی .
...
ببخش که گاهی آنقدر هستی که نمی بینمت ،
ببخش تمام نادانیها و نفهمی ها و کج فهمی هایم را،
اعتراض ها و درشتیهایم را ، و هر آنچه را که آزارت داد .
دستانت را می بوسم و پیشانیت را ،
که چراغ راه زندگیم بودی و هستی و خواهی بود ،
خاک پایت هستم تا هست و نیست هست .
به حرمت شرافتت می ایستم و تعظیم می کنم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

deniz
12 بهمن 92 13:29
سلام چه دخمل نانازی ماشالله من لینکتون کردم خاله
مامان فاطمه
پاسخ
مرسی گلم
مهربان
12 بهمن 92 13:43
سلام. از آشناییت خوشحال شدم فاطمه جون. امیدوارم روزای قشنگ سه نفرتون همیشه برقرار باشه و روز به روز زیباتر و خاطره انگیز تر باشه براتون. راستی ایده مطالب "یه دختر دارم..." خیلی جالب بود [پامرسی از حضور شمااشیونه شما هم گرم وصمیمی
فیروزه مامانه الیسا
13 بهمن 92 4:17
سلام عزیزم شما رو توی لینکام قرار دادم منظورتون از همشهری یعنی شما بچه بهشهری؟؟؟؟؟؟؟؟؟خیلی خوشحالم