درسا جوندرسا جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

درسا یعنی یه دنیا

خوش اومدم

1392/11/10 22:19
نویسنده : مامان فاطمه
522 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من درسام مامان میخواد خاطراتمو به اشتراک بزاره

وتجربه جدید از مامانی ها یاد بگیره

در ضمن برا منم میخواد کلی رفیق پیدا کنه

من 17 ماهمه ویه 10 روزه دیگه میریم تو 18 ماه اره من متولد 20/6/91 پا به این کره خاکی گذاشتمو و زمینی شدم

و بابا و مامان ارزوی بهترین بهترینا رو برام دارند زیر چتر خدای بزرگ و دور از هر شر و  افتی

خدا جونم به بابا و مامانی سلامتی بده وتموم کسایی که دوستشون دارم  در کل همه ادما خوشبخت باشن مخصوصا هوایی ما نی نی ها رو نگه دار.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

پریسا نجفی
10 بهمن 92 22:21
سلام دوست عزیزم خوبی ؟ ازسایتت خیلی خوشم اومد به منم سربزن اومدم برای دوستای خوبم که مادری نمونه هستند وبلاگی زنانه درست کردم که باب کارشونه اگر دوست داشتی ما را هم قابل بدون . راستی منو توی سایت قشنگت لینک کن و بهم خبر بده تا منم تو را توی سایتم قرار بدم ببخش و ممنون