درسا جوندرسا جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

درسا یعنی یه دنیا

دردونه مامانی

1392/11/12 10:06
نویسنده : مامان فاطمه
436 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی فعلا عکس قدیمیاتو میزارم گوشیم کیفیت دوربینش پایینه

ایشالا نزدیکه،خیلی چیزا رو از دست دادم تا همیشه به

یادمون باشه مخصوصا خودتت ببینی.اینجام خونه مادر جونی که داره

 نی میزاره سر جاش عاشق این کاره

یه دختر دارم،عاشق پیام بازرگانیهایی شاد مخصوصا وقتی صدای بچه هارو بالا بالا

میشنوه ازاتاق خواب میاد بیرون دیگه برنج طبیعت،تحفه هر اگهی شاد بیا ببین اینقدم ناز میرقصه که نگو

یه دختر دارم،برنامه پنگوئل خیلی دوس داره همش که این گربه میبینه میگه{ببببببوووووووووو}

یه دختر دارم،برنامه عمو پورنگ دوس داره بیشتر اهنگاشو گوش میده

یه دختر دارم،وای یه مارمولکه هست اسم برنامشو نمیدونم مخصوصا

ام بیسی پخش میکنه گهگاهی برنامه پورنگ میده خیلی نگاش میکنه

یه دختر دارم،الانم رو کابینت با اهنگی که گذاشتم باسنشو تکون میده دست راستشم بالا میچرخونه

یه دختر دارم،2 تا مبلام کناره همن اول میره رو مبل 3نفره بعدش پاهاشو

باز میکنه میره رو مبل 1نفره تا رو کابینت به گوشی تلفن برسه

یه دختر دارم،بیشتر اوقات تا لنگه ظهر میخوابه

یه دختر دارم،همچین فلفلی دارم من،الانم میخواد تایپ کنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان صدرا
13 بهمن 92 0:46
سلام ممنون که به ما سر زدین، چه دخملی نازی، ماشالله..... با افتخار لینکتون کردم.
مامی آتریسا جون
13 بهمن 92 17:14
آی جونم، ماشالله
صفورا
14 بهمن 92 18:50
عالیه خداحفظش کنه برات پیش ما هم بیاید
مامان سيد عرشيا
15 بهمن 92 8:02
چه دخمل نازي. خدا حفظش كنه.