درسا جوندرسا جون، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

درسا یعنی یه دنیا

خدايا از تجربه تنهائيت بگو.. اين روزها سراپا گوشم

1392/11/12 10:06
نویسنده : مامان فاطمه
476 بازدید
اشتراک گذاری
-امدم تا دل نوشتهایم را در این تنهایی بنویسم اینجا روزهای پر ازتکرار غم  خستمان کرده دخترک زیبای من زندگیم شده گذر عمر ولی کاشکی تلاش و انگیزه بود تا این بیرمقی تمام میشد حالا که خوابی .من تنها مینویسم تا زمانی که بزرگ شدی ببینی بدانی ازلت تنهایی را اختیار کردم برا زندگیمان در حالی که لحظی دور بودنت ازارم میدهد فکر من و بابایی بزرگ شدن قد کشیدنته و رفتن من به دنبال شغل مورد علاقه ام البته اگر با این وضعیت پیدا شود

راستی 2 تا از دندونهای بالای ت داره در میاد یعنی انقد درد داری که مامانی بمیره برات که لج کردی فقطم جیغ میزنی الهی دورتت بگردم که اینقد درد میکشی مامان جان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)