درسا جوندرسا جون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

درسا یعنی یه دنیا

عزیز دل مامان

1392/12/19 17:57
نویسنده : مامان فاطمه
676 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای گلم

 

این چن وقته حسابی سرم شلوغه خیلی کار دارم خیلی

عرض به حضور انور شما دلخور نشین میام بهتون سر میزنم

فعلا مشغوله خونه تکونیم اول اشپزخونهههههههههههههههههههههه 

امروزم صبحی پاشدیم رفتیم مرکز بهداشت درسا جونم واکسن 18 ماهگیشو زده به 2 تا بازوهای کوچولوش با قطره فلج اطفال این بحرانو پشت سر بزاریم دیگه ازشره واکسن خلاص میشیم فعلانم خانمیم خوابه دعا کنید تب نکنه

قد دخملی 85 وزنشم بوده 10،5 وروجکه دیگه جون نمیگیرهههههههههههههه

الان نزدیکه 70 روزه پدرجونی مادر جونیشو ندیده تا عیدم 3 ماه میشه خودم دلم براشون یه ذره شده بابا مامانمم از دلتنگی زیاد براش 3 چرخه خوشگل {از قول مادر}خریدن بهشون گفتم دفعه بعدیم دیر به دیر میام فک کنم خونه و ماشین بخرن هر چند وعده طلا دادن

همچین بابا و مامانی دارم من قربونشون برم

چن وقت پیشم 3 شنبه ای برادر شوهر جاری اومدن درسا یه سره بغل جاری بوده برا خرید اومدن

15 اسفند شب 5 شنبه ام عروسی پسرعموممممم بوده مثل داداشمه منم طبق معمول دور از ولایت باهاش تماس گرفتم تبریک گفتمممممم

اندر احوالات ما در این روزهااااااااااااااااا

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (11)

مامان ارغوان
24 اسفند 92 9:26
عزیزم ایشالاه زودی بزرگ شی
مامان فاطمه
پاسخ
مرسی خالجون همچنین ارغوان جون
مامان محمدصدرا
19 فروردین 93 17:33
بهترین هارو براتون آرزو میکنم در سال جدید.....
صفورا
28 فروردین 93 16:53
سلام درسا جونی رو ببوس
خاله صدرا
2 اردیبهشت 93 16:24
به آدرس زیر برید واگه دوست داشتین به این هفت سین ها رای بدین، 115،106،95 http://www.iranvij.ir/7sin93.html
مامان مریم
13 اردیبهشت 93 8:24
سلام عزيزم. چرا مطلب و عكس جديد نميذاري. درسا جونو ببوس
مامان فرشته
5 خرداد 93 10:11
خبری بگذارید نگران شدیم
مامی آتریسا جون
8 خرداد 93 9:46
مامی درسا جون کم پیدایین عزیزم
مامان فرشته
22 خرداد 93 8:58
کجایید شما؟
مامی آتریسا جون
22 خرداد 93 10:17
عزیزم عید نیمه ی شعبان رو پیش پیش تبریک میگم
آتریسا جون
8 تیر 93 17:48
ماهی سرشار از برکت و رحمت و عبادت های پذیرفته شده برایت ارزو مندم ای سبک بال در دعای سحرت هرگز از یاد نبر من بسی محتاجم ............ سلام خاله جون امیدوارم که خوب و سلامت باشی و خدا در این ماه مبارک شادی را به خانه ی شما بیاورد .
آلیز
9 مهر 94 17:37
انواع شیک ترین شال و کلاه دخترانه و پسرانه و .... خانم ها و آقایون خوش سليقه از فروشگاه آلیز ديدن نماييد : http://alizeshop.mihanblog.com خواهشمندیم ما را لینک نمایید با تشکر